Tijdens mijn stage bij Greenhouse heb ik onderzoek verricht naar het toen nog nieuwe Digital Out Of Home (in Nederland). Digital Out Of Home is een concept dat bestaat uit digitale advertentie schermen. Greenhouse begon zich te verdiepen naar de toepasbaarheid van Digital Out Of Home binnen het bedrijf. Hier is een concept uit ontstaan genaamd Media Stitching wat advertenties op verschillende schermen dynamisch met elkaar verbindt. Op deze manier worden campagnes relevanter ingezet vanwege het feit dat ze worden getoond op relevante locaties en apparaten. Dit zorgt voor maximale exposure.

In het openbaar vervoer zijn ook Digital Out Of Home schermen aanwezig. Voor Greenhouse heb ik in samenwerking met OVMedia, Ngage Media en Mindshare onderzoek gedaan naar de toepasbaarheid van Media Stitching in het openbaar vervoer. Tijdens dit onderzoek heb ik twee prototypes gemaakt die visualiseren wat de mogelijkheden en toekomstige potentie is van Digital Out Of Home in het openbaar vervoer.

Tijdens dit onderzoek heb ik geleerd professioneel samen te werken met verschillende grote bedrijven. Daarnaast heeft het onderzoek me veel geleerd over de technieken achter de schermen van Dynamic Digital Out Of Home en de toepasbaarheid van de schermen. Het project heeft mij ook geleerd dat niet alle projecten eindigen in een succes en dat je ook eerlijk moet toegeven wanneer het niet geslaagd is.